Via het schoolreglement maken ouders en leerlingen afspraken met onze school, waarbij zowel de ouders/leerlingen en de school rechten en plichten hebben.
In principe kunnen ouders geen personeelsleden van de school aansprakelijk stellen.
Er zijn drie uitzonderingen waarbij ouders dit wel kunnen:
· als de aanspraak niet te maken heeft met de uitvoering van het schoolreglement
· in geval van bedrog of opzet door een personeelslid van de school
· bij aantasting van de fysieke of psychische integriteit van de leerling.